?

Log in

No account? Create an account
Nhaixatael
11 April 2006 @ 03:16 pm
just found some link describing the roots of cybergoth, its pretty interesting and i kinda agree with this section:

"CURRENT ISSUES WITH CYBERGOTH

There has been a worrying number of reports of cybergoths telling goths like they are the "great new thing" and that goth is obsolete and dated. I find this to be quite rediculous as cybergoth itself has its basis in the late 80s and early 90s in nearly every way... nothing I would say is up-to-the-minute, except for matching the retro-futuristic fashion craze in the plainstream at the moment. I would hope that the majority of cybergoths would frown (smile less?) upon such behaviour and realise that this type of genre-egotism can only spell trouble for the life-span of cybergoth. Assimilate, don't humiliate. ;) "

whole article can be found here:

http://www.scanlinez.org/nihilism/tab.html
 
 
Current Location: Utrecht
Current Mood: amusedamused
Current Music: none@work
 
 
Nhaixatael
17 March 2006 @ 09:55 pm
jaha toch weer een keer een journal.. jah iedereen zit op vf tegenwoordig, erg veel zin om alles te dubbel posten is zo onzinnig,
ben al helemaal klaar om zometeen richting cyberia te gaan met fleur en lieve puckje ^.^

ga mensen weer dood knuffelen :D Puck,Ana,Fleur, Kiki... zou niet weten wat ik zonder jullie zou moeten, hou van jullie!

en ana, morgen word super :D lekker saampjes naar Redshift, heb er zin in!

overigens staat deze ook op vf :P
 
 
Current Mood: energeticenergetic
Current Music: Hed-Wig!
 
 
Nhaixatael
15 February 2006 @ 12:39 pm
Jongeren die aan internet verslaafd zijn, voelen zich vaker depressief dan leeftijdgenoten. Dat blijkt uit een onderzoek van het IVO, een instituut dat het verband tussen leefwijzen en verslaving onderzoekt, onder 500 jongeren van 13 tot en met 15 jaar. De jongeren werden ondervraagd over hun internetgebruik. Een conclusie is dat ouders een belangrijke rol spelen bij het voorkomen van verslaving.

Om verslaving te voorkomen zouden ouders duidelijke regels moeten stellen, bijvoorbeeld over welke sites ze mogen bezoeken. Ook moeten ze met hun kind over het surfgedrag praten. Al te streng zijn en internetten helemaal verbieden is ook niet goed, zo zegt het IVO.

Uit verder onderzoek moet nog blijken hoeveel jongeren precies verslaafd zijn aan internetten. Jongeren vallen onder verslaafden als ze zo'n 26 uur per week internetten.
bron: NOS journal

lol wat dat betreft ben ik dus zwaar verslaaft want ik kom makkelijk boven die 26 uur uit :P
 
 
Current Mood: coldcold
 
 
Nhaixatael
17 November 2005 @ 10:29 am
tommorow... cant wait ^^
 
 
Current Mood: cheerfulcheerful
 
 
Nhaixatael
10 November 2005 @ 05:25 pm
To the one who knows im talking about her,

im sorry i bothered you yesterday, wont happen again.. I just got so sick of stuff and just had to get it out of my system, dont worry im feeling much better then yesterday and less in a killing mood ;)

*hugs*
 
 
Current Mood: amusedamused
 
 
 
Nhaixatael
09 November 2005 @ 09:30 am
Well this morning has been fun!

woke up at 7:20 and I slept like never before lol :)
woke up, did my hair etc.. ate some dinner

took my bike and headed for work. when I got at the bus stop some group of hardcore loving hippies were standing there talking about me (although I had my earplugs in I could still hear them "hey look at his shoes!" they are boots ffs, want them up your asses?

and hell yeah it gets funnier, they thought they needed to "proof" them selves and point at me when I was sitting in the bus.
argh I so fucking want to kill them! hang them on tree's,pull their intestents out of their weak body's. feast upon the death of another useless being!

man im starting to sounds like johnny :P ive been reading those comics to much lately -_-

anyway im at work again.. I hate wednesday, your only half the week and another half is coming :/

argh! think im gonna shoot myself now :P
 
 
Current Mood: annoyedannoyed
 
 
Nhaixatael
08 November 2005 @ 09:48 am
Well this is interesting although this thing fucks up my lay-out :P




You scored as independant goth. Your independant !! this is a great kind of person to be. You often find ur self living ur life n nobodies elses..u like to do wat u want,how u want ,and when ever you want... Alot of people wish they could speak their mind like you speak yours.

</td>

independant goth

50%

trifty goth

42%

punk goth

33%

sexxi goth

33%

Cutter goth

17%

angel/dreamer goth

17%

shy goth

0%

Wat kind of gothic girl r u ?
created with QuizFarm.com
 
 
Current Mood: draineddrained
 
 
Nhaixatael
07 November 2005 @ 01:41 pm
Same day as always, waking up going to work.. taking the bus and stuff argh

had the most worst night in a few weeks, every time waking up,
I remember waking up at 4:50 totaly freaking out that I overslept (like wtf my work is at 9:00)

ALso the night after amore I dreamt so wierd liek never before..

I was dreaming I lost the ball of my piercing and that I was kissing someone..

argh so freakin wierd

wish I had some more time off lol. going out and having to go to work the next day is not good for you health lol.. maybe im gonna work half days on monday.. argh I hate mondays :/

anyway enough rambled, you guys dont read this anyway :P
 
 
Current Mood: boredbored
Current Music: @ work so none...
 
 
Nhaixatael
06 November 2005 @ 08:52 pm
Amora party:

Bought some new dreads (green and yellow(pics soon maybe)
Puck out them in for me and they look great on me.

Had allot of fun with friend, damn ppl at party's are so sweet ^_^
danced allot, laughed allot, hugged allot ^_^(yes free hugs at me XD)

I want more party's lol!

welll anyway, had a good conversation with my exgirlfriend Joyce and some things really made me happy and more relaxt :)

also met some new ppl and seen old friends
*hugs ana* were gonna dance on cyberia ^_^
*hugs nienke* (were gonna bring down the walls next week XD*
*hugs Joyce* will always love you ^_^
*hus melanie* Youre so sweet ^_^

*dances around the room again*

and after talking to ana on msn (still doing that lol but hey im taking some time to write this :P) I created this LJ ^^

*hugs to everyone ^_^*
 
 
Current Mood: tiredtired